Libelle haalt 1 miljoen unieke browsers in augustus

Het vrouwenmerk Libelle kwam deze zomer met sterke online content, en lanceerde een nieuwe vakantiebestemming: Libelgië. Via een redactioneel digitaal content platform liet Libelle haar lezeressen een hele zomer lang kennismaken met het beste wat ons land te bieden heeft. En met resultaat: Libelle.be evenaarde het record van januari 2017 en haalde in augustus 1.047.646 unieke browsers. Ook het bereik op sociale media nam toe, met een groei van 2.000 fans op Facebook, tot 75.694 fans.
Na de zomer wil Libelle blijven surfen op deze golf met content rond verschillende thema’s: kerst, de winter en gezondheid, veilig op weg, winteruitstapjes, geschenken en recepten en food tips.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


