Het vrouwenmerk Libelle kwam deze zomer met sterke online content, en lanceerde een nieuwe vakantiebestemming: Libelgië. Via een redactioneel digitaal content platform liet Libelle haar lezeressen een hele zomer lang kennismaken met het beste wat ons land te bieden heeft. En met resultaat: Libelle.be evenaarde het record van januari 2017 en haalde in augustus 1.047.646 unieke browsers. Ook het bereik op sociale media nam toe, met een groei van 2.000 fans op Facebook, tot 75.694 fans.
Na de zomer wil Libelle blijven surfen op deze golf met content rond verschillende thema’s: kerst, de winter en gezondheid, veilig op weg, winteruitstapjes, geschenken en recepten en food tips.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]